Jag följde med pappa till flygplatsen, trots att han nog hade kunnat hitta själv, för att möta upp nästa besök-stafettpinne-tagare. Men tidigare under dagen åt vi en söndagsbrunch bestående av bagels, blåbärsmuffins, fruktsallad och äggröra med avokado. 
 
När jag var på toa konstruerade pappa en ställning som lakanen kunde hängas på för att kunna vädras ur. Jag tyckte att det var roligt att han hade packat med sig en tejprulle som han använde till sitt projekt (men jag var absolut inte förvånad över det).
 
Lägg märke till tejpningen runt tygkassen.
 
Det dröjde inte mer än några minuter innan han fick på sig Juventus-tröjan. Han har uppgett att målet är att provocera folk på stan. Tror förresten att han var ganska nöjd med midnattsmaten han fick när vi kom hem till mig.

1 kommentarer

Mamma

20 May 2019 20:21

Tänk att tejpen fick följa med till Rom!
Jag undrar vad kombon Juventus tröja och glass i spanska trappan ger? Kanske ännu värre straff än om man badar i fontana di Trevi eller hur det nu stavas.😉

Kommentera

Publiceras ej