Följde med Ebba till centralstationen där vi kom fram till att vi skulle ta ett kort uppehåll i umgänget, det vill säga fram till att jag besöker henne i Aberdeen om två veckor när hon tar examen (!). På vägen hem gick jag för första gången in i kyrkan som ligger på min gata, känd som "Roms fulaste kyrka", är inte säker på om det till och med är jag själv som har myntat det. Den var spexigare än väntat, med ett stort foto på en påve hängandes anspråkslöst på en vägg (vet inte vilken påve, upplys mig gärna). 
 
Förutom att städa och packa har det under dagens hunnits med en sista fikadejt med Mara från Sociology of terrorism-kursen, där baristan kom till vårt bord för att avråda Mara från att hälla socker i sin cappuccino - "Just try without, please". 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

31 May 2019 23:34

Skönt att ha dig hemma igen! Välkommen!!!❤️🤗😍

Kommentera

Publiceras ej